Tuesday, May 15, 2007

FEEL THE PHIL

Čao!
V petek 11.5. sem bil v Mariboru priča odličnemu koncertu.
Ogromna ekipa je poskrbela za neverjeten koncert v čast Philu Collinsu z naslovom Feel the Phil
Usoda je hotela, da sem čisto slučajno isti dan slišal reklamo po radiu drugače se mi itak ne bi sanjalo o tem-je že moglo bit tak.
Naj tudi priznam, da sem tja odšel z malo privihanim nosom:
1. Komadi Phil Collinsa so res zajebani
2. Slovenec sem
Da ne nabijam: band- super(bravo brata Ritlop za idejo in hvala za karto), sound- še nikoli slišan pri slovenskih izvajalcih, beki- odlično, Peter Januš-žgeš ga.
Če imate šanso to it pogledat vam res toplo priporočam.


12 comments:

Anonymous said...

KAK DOLGO PA JE VSE SKUPAJ TRAJALO? TILDOS JE ODPRT DO 2:00! LAHKO BI ŠE PIŠLA NA KAKI PIR, A NE?
KAJ JE DAGI MORAL DOMOV?
AJA, VABIMO TE NA PIKNIK V SOBOTO NA PODJUNSKO 2. ZA OSTALE INFORMACIJE POKLIČI, SAJ VEŠ KOGA- DA SE ODDOLŽIMA
MARTINA, JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Anonymous said...

Mate lepo, da ti je blo všeč, ampak bi blo pa vseen dost bolš, če bi se odloču za Melvina Taylorja v Satchmotu! :) lp

Petra said...

Hej!
Slikce iz emonske so na netu in ta SREDNJA V ZADNJI VRSTI je prov zanimiva - kako se je Mate navdušil nad situacijo!!

http://www.noexcuse.si/index.php?project=&m=galerija&folder=Zabava_Emonska%20klet_11_4_2007

lp ;)))

Anonymous said...

bil sm v kranju na kocertu v pa me sam zanima ali sta gay-a.

brez zamere ampak scene so res...
pa mate je še na lestvici najbolj zaželenih gejev v sloveniji
bejbe so že čist razočarane

lp D

Anonymous said...

aja če pa sta se pa loh tut kej zmenmo sam pusta bl konkretn kontakt

Lp D

mala cat said...

...kreten

Anonymous said...

Kok je blo kej folka na Feel The Phil sceni? Zanima me, ce Slovence tak koncert pritegne. The Bootleg Beatles niso bli prav obiskani. Vceraj v Kranju je blo pa itak polno! :)

Anonymous said...

Iz Maribora sem, pa nisem vedla za koncert :(
Upam, da bo še kdaj...

Se vidimo na Štuku v sredo :p
Lp

mala cat said...

hej matko ti povem vic?

mala cat said...

sm s frendi na kavi, nakar se začne moj telefon dret: "ej glej neki mi povej, a sanjaš isto o meni kot si prej.." in moj frend ves presenečen reče: "ne me jebat tamala ceuga Dagija si notr stlačla:"

..želim prijeten popoudan

Anonymous said...

http://www.someecards.com/filestorage/bab_8.jpg

Anonymous said...

Mate čao!
Slučajno sem našel tvoj blog in posledično seveda tvoj opis našega koncerta. Iskreno se ti zahvaljujem za pohvalo in kar še me posebej veseli je to, da nas glasbeniki kot si ti, podpirate.
Živimo namreč v Sloveniji, ki je svetona prvakinja v zavisti!
Upam, da se v kratkem srečamo in še kako rečemo. Sicer pa smo 29.6. ma Festivalu Lent, na Glavnem odru!

Mitja