Wednesday, September 13, 2006

DOBRODOŠLI ALI DOBRODOŠEL!!!


Končno je tut mene nekak premamlo da se povežem s planetom. No naj povem po resnici...
Moj dragi prijatelj Dagi me je toliko časa vzpodbujal in mi govoril, da je to res super in sem se končno vdal. No naj še enkrat
povem po resnici... Saj sem vedel da je to res ql in v današnjem cajtu v bistvu neizogibno sam sem nekak tolk len za stvari, ki so nove in mi ne ratajo iz prve da sem se res, res dolgo spravljal zraven, nekajX probal in seveda ker ni bilo takojšne zmage obupal. Danes pa se mi je zgodila aleluja in sva se s kompom nekak lepo pogledala in glej ga zlomka-EVO ME-v medmrežju.
Da ne dolgovezim in nabijam preveč....
Dobrodošli na mojem blogcu in od samega navdušenja morm kr še sam sebi rečt-dobrodošel Matko!!!
Upam da boste tu našli kaj zanimivega, zabavnega.....Hvala za čekiranje in se vidimo, beremo, slišimo....ČAO!! M.

8 comments:

Špiklja said...

welcome v pikastem vesolju besedikovanj ~ ajaj, dva kozarčka janževca in že smo dobrodušni, velikodušni in veš kaj, še objemala bi se, o ja. najraje z neznanci.

LotoSrecka said...

Hello

srečkica said...

a ženske tudi smemo brati?
p.s. lahko se zmeniva za vejice...;)najraje podtikam smrekove pa brezine ;)
na pisarjenje!

miss.nymphee said...

Oh, sexy thing. Nice. ;)

Yah0da said...

Še enga smo dobl, juhej! *cvetje in rdeča preproga še prideta ;)*

Anonymous said...

Kar pogumno Mate.. Itak si odkrit in zanimiv clovek, tako da bom z veseljem prebiral tvoje videnje okolice.
Your fan Lezbaa

Anonymous said...

Jupidu...Matko ma blogec!!!Dobrodošel:)Ni kaj...Dagi res pozitivno vpliva nate...se mu bo treba zahvalt:)Upam, da ne boš (prehitro) obupal in da se v bodoče še veliko beremo:)GO MATKO!!!Pozdravček*

Anonymous said...

ajej, tale blog je sam za pecat.