Thursday, September 14, 2006

IN ŽE SE RAHLO TRESEJO GATE!!

Lep pozdrav! Naj najprej rečem da me veseli da je toliko takšnega in drgačnega veselja ob novici da imam bloggg! Hvala vsem za podporo.
Tresejo se gate? Nočem govorit še za ostala 2 na sliki ampak moje že sprožajo rahle vibracije. Ni namreč daleč dan ko ima DA PHENOMENA svoj dan. Ta bo v sredo 20. 9. na Metelkovi, kjer se ima zgoditi promocija in predstavitev prve plošče naju z DAGIJEM. No danes pa je očitno prvi dan, ki je dovolj blizu temu datumu da se je začelo mal trest. Prehitro spontano bujenje je naznanlo rahlo nervozko že danes,skoraj teden dni prej. Ampak naj vas pomirim in še bolj sebe-to ni una trema pri kteri pozabiš abecedo, poštevanko, a si fant al punca in kako ti je ime....Gre za un sladek, nemirn občutek pričakovanja nečesa kar ti je res JEEAAA, obenem pa veš da bo treba ipak pretegnt staro telo da bo vse OK. Ta filing pol raste do neslutenih višav in jakosti, doseže vrh tik pred odhodom na stage in pol spusti po prvih nekaj tonih.
Zakaj ravno danes?
Danes se na polno začnejo priprave na to. Vsi 3 iz fotke namreč pičimo na vaje za par dni in tut ta REISEFIEBER me je prikrajšal unga najboljšega ajanja od 8-11.
Evo-mi je prav odleglo.Se mi zdi da sem se dovolj izpovedal in si vlil mal miru nazaj...Hvala vam!!
Vsi ful lepo vabljeni na naš promocijski koncert 20.9. na Metelkovi v gala hali, če pa koga zanima sva v nedeljo v živo na TLP in v torek zvečer na valu 202 v oddaji Jerneja Veneta.
.....se beremo! Čao!! M.

8 comments:

Anonymous said...

Hej!
A nista bla najprej napovedana 2 datuma?? Kako je zdej s tem?

B R O said...

Zdaj je samo 1 in to je 20.9.

Anonymous said...

Ah...mal treme nč ne škodi:)Komi čakam, da vaju z Dagijem vidim spet v akciji:)Pozdravček*

Anonymous said...

damn, 20ga me pa ni :(
Pa res sem mela cel plan, kako bom 21ga proslavila na vajin koncertu narejen letnik... jah, pol pa nič. pa kdaj drugič, ne?! (ki bo...??)

Anonymous said...

yo, mate! :)
z veseljem vaju pridem pogledat na metelkovo,glede bloga pa KEEP THE SPIRIT!
luštn mej

Anonymous said...

niceprdajz..lepo si spedenal ta "tvoj space"..za promocijo pa-gatke se morjo mal trest, sej veš:)..pa pazi na svetovno voicerco!***

neja said...

dobrodošla na netu ljepotica moja:))))

Anonymous said...

Alo Mate!

Nekajkrat sem slišala komad Nočem te nazaj in ker se mi je zdel dober sem šla danes pobrskat na net kdo se skriva za Da Phenomena, pa vidim tebe, sošolca iz srednje. Dobra sta ni kaj. Veliko uspeha vama želim. Lp, Mojca