Friday, October 20, 2006

REVELATION

Čao!!
Včeraj smo z Da Phenomena igrali na Študentski areni in tam se mi je zgodilo nekaj prelomnega.
Ko sem prišel tja ni kazalo da bi lahko špilček bil kaj noro posebnega, saj smo igrali že ob pol 5, malo folka....
Potem smo začeli pripravljat oder za koncert in kar naenkrat so se ljudje začeli nabirat, nabirat....
Začnemo igrat...
In že takoj ko sem odprl gobček za prvi ton me je spreletelo. Ful ljudi v publiki je znalo tekst komada Phenomena ,ki sploh ni singl- vau!! Začutil sem da so prišli prav zaradi naju. In zakaj se mi zdi to tako fajn?!
Do zdaj smo igrali pretežno na radijskih špilih, tam pa je itak direndaj in nastopajoči iz vseh vetrov.
Pol je bla še promocija, kjer je blo noro ampak to nekak ne šteje ker je pač promocija in če tam ni do jaja se lahk greš samo sekirat domov pod kovtrček.
V glavnem, hočem rečt da sem prvič začutil, da je Da Phenomena pustila pečat in to good times, good vibes, positivity pečat.
To se mi zdi res vrhunsko in kar nerodno mi je obenem....
Tako da hvala za takšen topel in prijeten support vsem, vsem....
Se vidimo kmalu kje na špilčku-upam!!!
Čao

21 comments:

Anonymous said...

matko!
zrihtite špilčke, pa pridemo :)

Anonymous said...

zamirm da nista na vajini spletni strani objavla, da bosta mela špilček :-/ če bi vedla, bi ziher šla, tko pa... no, upam, da se vsaj kmalu kje vidmo!

tjaskolinaaaa said...

elow matko!
ja glej,da bosta tud dons tko zažgala v novem mestu,ker eni vaju že nestrpno
čakamo:)see ya!:)

tjaskolinaaaa said...
This comment has been removed by a blog administrator.
tjaskolinaaaa said...

elow matko!
ja glej,da bosta tud dons tko zažgala v novem mestu,ker eni vaju že nestrpno
čakamo:)see ya!:)

Anonymous said...

Valda, da poznajo komad Phenomena. Saj je drugi najboljši, takoj za Nočem te nazaj :) Pejdap je premal energičen.
Drgač pa keep on the good work, pa probita kdaj brez sekvenčerjev zadi špilat, da bo pravi live filing.

Anonymous said...

Bom kr tukile.. :D



Mate, useeeee najbolš! Pa da bosta z da phenomeno še dolg razturavala.. :D


tiash

Anonymous said...

Vse najboljše, Mate!!! In veliko dobre glasbe :)

Mateja

neja said...

vse najboljše?!:))
pa eno veliko čokoladno torto:)

tjaskolinaaaa said...

ja,da zdej poročam stanje kako je blo v novem mestu-f.e.n.o.m.e.n.a.l.no...fanta sta zažgala kot vedno:)super je blo..tko,da fanta keep on doing the good work:)svaka čast...


p.s.matko vse najnajnajnajnajnaaaaaaj za tvoj rojstni dan:)

Anonymous said...

Mate vse najbolse.
Keep it sweet!

Anonymous said...

Ciao!Jst bi tut pršla na koncert, če bi vedla da je bil,ker res na spletni strani nč ne piše!!
Drgač sta pa zakon!!!
Komi čakam da vaju kej vidm nastopat spet!

Anonymous said...

ja, v novem mestu je blo res zakon.... tako dobrga večera, no noči pa že dolgo ne...sam škoda ker smo odšli brez kakršnega koli kontakta;)

no, pa še dober da sem se ravno danes spravla mal srfat po netu in odkrila to stran, da ti lahko čestitam, tko da mate, res vse najbolše, pa lepo praznuj.

lp, kaja

Anonymous said...

Vsenajboljše mate!
Naj se ti izpolne vse kar si želiš!
Lp:)

Anonymous said...

ne le, da zrihtite špile, tudi objavite jih. hočemo vas videt, slišat, požirat z vsemi čuti. za r.d. pa vse veliko enih in manj drugih stvari, samo da boš zadovoljen. M.

B R O said...

Najlepša hvala vsem za lepe želje.
Ravno sem doma v dolini, kjer nimam neta in sem slučajno pri frendu sčekiral blog. Zelo sem presenečen lepo mi je, ko vidim tolk pozornosti.
Torej hvala,hvala.......!!!

Anonymous said...

jz sm bla in sm pela zravn :) pa vse mi je iz rok padal k sm tok muvala, haha. edina napaka so bli tisti stoli. halo?! stoli ne sodijo na tak nastop! drugače pa super. + vse najbolšeeee!

Anonymous said...

čau stari...

nimam cajta do neta pridt---use naj naj!mau z zamikom, ampk jebat ga:)am,bla sm u nm na koncertu... jao,pizdarija sta dobra... uh!!!še bomo šli na vaše koncerte.ja ja, kaj čš... če si dobr, si dobr!aja,noro huda plata-iha!uživej... ženka iz dolenjske:)

Anonymous said...

mate, sej veš d sta vi2 najbolša!!
nočem te nazaj,
jst sem da phenomena,
ampk na konc vseen skupi sva!!! =)))
u slo smo rabil take ludi k sta vi2!!! lepu se mej pa dagija pozdrav pa ostanta še naprej best of top!!!! dolenska marjetica =)

Anonymous said...

a se ti zdi čudno? Jaz sem že na Lentu obvladala refrene (sam res:)), tako da itaq!!!! DaPhenomena sta trenutno nekaj najboljšega na naši sceni in komaj čakam da vaju spet vidim v Velenju! Do takrat pa...ajde

Irenca said...

njami...:P