Monday, February 12, 2007

A LITTLE VANITY, SIR? YES, PLEASE!!


Čao!!
Ravno danes sem prišel v Ljubljano in zvedel, da sem na Stopovi listi 5 dedcev za Valentinovo.
Ko sem preveril še kaj se dogaja na blogu sem videl, da to že veste. He, he...
Glede na to, da je nekaj časa nazaj bila podobna fora v Cosmotu, zadnjič pa sem v Novi zasledil še eno cvetko, se pač moram obregnit ob vse to.
Hudi so mi komentarji.
1. V nas vzbuja nemir.
2. Baje je dovzeten za ženske čare.
3. Je v resni zvezi.
Uuuu, ta intriga, napetost,....
Naj povem, da me to res zelo, zelo zabava in vrhunsko nasmeji.
Seveda pa kot vsakemu na tem planetu valda tut paše, če ga kdo pohvali.
Ja, paše in če se najde kdo, ki bo trdil da mu ne bi pasalo.....si je kriv sam:)
Kljub temu, da sem baje v resni zvezi(I wish) pa bom za Valentinovo, za ta totalno napihnjen, precenjen in po neumnosti izenačen s 1.novembrom praznik, lepo sam v dolini miru delal v bajti. Aja, kmalu bom konc potem pa seveda sledi the tour of the mansion.
Vsem vam želim a lot of hugs and kisses. Vso leto, ne samo za Valentinovo!!!
Vam pa seveda hugs and kisses.

10 comments:

mala cat said...

in kaksne so moznosti...

ne me jebat d se te lazje najde v nabito pouhnm mediaparku kt pa sred lublane,...ne ne, ni fer

..prou pa nbom za rokav pocukala

B R O said...

??????

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
mala cat said...

hehe
mate vabim te na dublle date..
ti pa lasko, jst pa heinenken

Energy said...

Hja, pa reci, da ni res kar pišejo...v glavnem se strinjam, da vsakemu paše pohvala in malčk "pihanja na dušo". Jebi ga to Valentinovo...kr neki! Mate, lepo se imej in be good ;) pa se vidmo v Rožni ne?!

See ya'!

Anonymous said...

Na kratko...stara sem 23 let, fantiča (istega, seveda) imam 8 let (vzdržte se prosim nevmesnih opazk in ne, nimam izgubljenega ˝otroštva˝), tko da ljudje moji...če ne boste valentinovega praznovali svaki dan, potlej vas tudi tisti eden na leto ne bo odrešil! Mate, gotovo je nekaj na tebi, da te opazijo/mo, čeprav so tudi glas pa stas in kitara zelo dobri atributi. :) Torej, radi se imejte! Čau čau

nadja said...

Po žilah je tekla mešana kri(Konjice) se zgodi da zagušiš, samo si se tak paljatorsko postavil, prav prijetno za oči. Upam da bo kdaj čas. Ja uživajte. ODLIČNI STE, al sta

Anonymous said...

Tud ljubezen do sebe je Valentinovo! Pa itak čez cel let deliš ljubezen..v glasbenen paketu, mislim. Hvala. Pa koncert je bil res zlo dobr. Se že veselim naslednjega enkrat, čez čas.
P.s. lahk si pa Valentinovo popestriš s pisanjem bloga, ko te delo v bajti mine...;)

Ajdi, stick to positivity

Anonymous said...

eh pusti neizpolnjeno, nepotešeno, hrepeneče krdelo kozmičnih bab z lestvicami tipa 'top 30 načinov' in 'top 13 moških'... stick to creativity. sem prepričana, da te čaka ena super duper.

girl said...

En kanček zdrave, kmečke pameti manjka enim, da se ukvarjajo s takimi stvarmi..., eni pa so začeli revolucijo..poglej si
http://www.youtube.com/watch?v=7tsNO4PEhNw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emyspace%2Ecom%2Ferykahbadu