Wednesday, February 14, 2007

OB HUDI URI, BOŽA MAČEK MURI


Čao!!!
Zelo zanimiv dan je bil včeraj.
Zjutraj zvoni tel. in na drugi strani je bil šofer, ki mi je pripeljal kurilno olje.
Letos ga prvič kupujem sam in to v tej zimi že drugič.
To stane toliko, da sem seveda takoj moral v kuhno na čik,2,3,4,5, da se smirim.
Pičim v Mb, da nabavim nova vrata za kuhinjo in še neke letvice.
Hm-letvice-to je res beseda za pussije. Pr nas se reče lajšte:)
Zavedam se, da je velik privilegij sploh imeti hišo v katero lahko vlagaš, ampak ko do 12 že zmečem zajeten kup dnarčka mi pa ni vseeno in kljub vsemu diham malo bolj nemirno, srček pa žge breakbeat.
Potolažil pa sem se z nakupom Cd-ja Maček Muri.
Kot mulc sem si ga res dajal v žilo in glej ga zlomka. Na poti domov sem v avtu ugotovil, da ga res še vedno obvladam in znam skoraj celega na pamet.
Ne rabim posebej razlagat, da je od včeraj stisnjena tipka repeat na cd playerčku.
Ful mi paše, me pomirja, spomni na čase, ko še ni blo panike če si nos obrisal v rokav...
Res vrhunska, brezčasna pravljica in muzika, ki jo toplo priporočam vsem in že danes vem, da jo bodo tudi moji tamaučki(kadarkoli pač že to bo)tudi doboli v uhelj.
Ja živjo!!

8 comments:

Energy said...

Hei!

Če pa to ni naključje...greva s kolegico na kosilo in se btw pogovarjava o risankah (ona jih namreč prevaja) in ktere risanke smo včasih gledal in kako zdajšnje "poneumljajo" otroke in kažejo nasilje pa te scene in naletiva tudi na Mačka Murija (med goro drugih). Hja feeling vlaganja v bajto je the best ampk je res, da te poleg prijetnega feelinga zaščemi v srcu in pošteno udari po denarnici...jebi ga, se pa izplača (nekoč). Zdj pa pičim back to work...Mate, lepo se imej in happy Valentine's day ti želim!

Čaw...pusa*

Anonymous said...

Maček Muri? Simpatično. Pa večina tvojih spisov je zelo zanimivih za branje. Človek ima občutek, da se res odpreš in poskusiš opisat svoja občutja. Kul dečko si, ni kej. Glasba = super. Dober bend sta z Dagijem - special style. Me pa zanima, a mislita kaj prit v Celje? Prosimmmmmmmmmmmmm :)

Anonymous said...

S taco si oči pomanem, dvignem rep, ti hitro vstaneš ... ;)

Anonymous said...

aaaaaaaaa jaaa, čist lušno, jaz mam odoben odnos s pedenjpedom ;) hehehe

feenc said...

tud jest. znam na pamet. se skoz. vse! :)

Anonymous said...

ne boš verjel, ampak midva z mojim mulčkom cele dneve prevrtavava dve plati - mačka murija in skupaj sva :D
najbolj pade na komada - In če hočeš, pa na Ure od mačka murija. zakon!!!
aja pa nisem neka matrona, sem tvojih let - mali ima pa okoli 12 mesecev.

B R O said...

Me zelo veseli!!

mojca mojca said...

ni sicer maček muri, ni tolko star kot maček muri. ni na cdju, ampak je ena najlepiših knjig, ki jo srčno ptiporočam - oskar in gospa v rožnatem (eric schmidt) :) pravljicni pozdrav