Wednesday, March 07, 2007

DANES JE VELIK DAN


Danes me po dve in še malo letnem sodelovanju zapušča moj prvi, zaenkrat edini, on na katerem sem se naučil še kaj več kot le stisnit na on/off gumb...
On na katerem je nastala velika večina demotov za Da Phenomena in tudi dobršen del plate.
Prek njega sem se spoznal z vami, drage bralke, spoštovani bralci mojega bloga....
Pokazal mi je kakšno nago babo na netu, zloudal prenekateri komad, seveda tudi zgrizel kak živc ali 2,3,4,5,6,7,8...
Skratka danes prodam svojega mekca in glede na to, da sem se sposoben navezati na še tolk bedn predmet sam da je dovolj dolgo ob meni, mi bo seveda tudi danes hudo.
Ampak kmalu bom potolažen. Povem, ko bo tolk daleč.

9 comments:

Anonymous said...

Mal patetike ne škodi, al kako že pravjo:)

Lep dan še naprej,
Špela

Unknown said...

Ipak bom tud jst pogrešu staro kanto..

Anonymous said...

Kako sm js jokala, ko smo pred leti prodali starega Yugiča, haha!

B R O said...

U si me mogla spomnit.
Pred leti mi je frend razbil res kanto od avta -fiat regata- ki pa je dal res dost, dost z mano skoz in bi še dost časa živel.
Ti povem princess-potoki so to bili :)

Anonymous said...

Js se tudi spravljam nasledn teden nov racunalnik kupit....samo da jst mojga lovrota (racunalnik) ne dam stran za nobeno ceno, zato sem se odlocila imeti rent-a-comp. Sicer zastonj in gre k sestri (ker je star le pol leta).

Moj Moj

hehe

LpB

Anonymous said...

Paloma robčki pri najboljšem sosedu - 0,08 evra, z vonjem mentola pa 0,67 evra.

http://www.mercator.si/trgovina/seznam_izdelkov.asp?idcatalog=P4230

dokler ne pride tisti "kmalu"... :P

:)

Anonymous said...

I am having a blast with your ex-baby ;)

Anonymous said...

enkrat je vsega konec...that`s life...pozdrav, Sandra

Anonymous said...

jah, to se pa ne dela,..

najprej se kupi novega,
nato se poslovi od ta starega...

zdj ti je pa dougcajt ane.. :)