Saturday, March 17, 2007

THERE'S NO OTHER LIKE THE BIG BROTHER


Boli me srce, ko Slovenija dobiva Big Brother in s tem res končno postaja polnopravna članica Evrope.
Sedaj imamo oddajo, katere tema je...FAKING NIČ.
Žal je to tudi stvar s katero se lahko poistoveti največ folka. Že razni Bari in podobne pizdarije so dosegali neverjetne gledanosti, no sedaj pa napravite prostor za očeta reality oddaj.
The Brother is here.
Sedaj bomo tudi na TV nabijali, da je vsak lahko karkoli hoče.
To bi blo še super-mislim pa da je tukaj sporočilo: le obstajati je dovolj!! Lej, sej si na tv, ful si faca in morda dobiš 75.000 eurov in nema veze če si slučajno ob vsem tem res totalen bebo.
Seveda bo vse začinjeno s skrbno izbranimi profili stanovalcev, ki bodo kar klicali po spletkah, kolobocijah in vseh možnih zapletih.
Ker gledam 1. oddajo sem glihkar ujel da imajo zakonske in navadne postelje.
Ma dejte jim kr tabletke, da bodo horny in let's go.
Skrbi me dragi moji!!!!
Skrbi me!!
Keep the fire burning

6 comments:

Anonymous said...

Med šaltanjem kanalov sm se za 5 minut ustavila tudi na popu (pol mi je začela utripat žila na čelu, sm mogla zaključit)... ja, se strinjam popolnoma! Sam kaj je še bolj fuknjeno - to da gre mamica, ki ima 3 letnega cukra doma, za fakin tri mesece v en tko kurčev in bolan, grotesken šov!!! Pa pizda, mamica si! Mislim, fak to moraš biti res prizadet, sploh me ne zanima kaki so drugi kandidati, niti me ne zanimajo šašave voditeljske sposobnosti gospodične Osenar, niti ne cel šov! Ne razumem kkao loh to folk gleda, po oddaji se moraš počutiti tako bedno in dost bl prazno kot uro (al kokrkol cajta traja) pred tem...
God have mercy on us... Fak. Svet gre reeeees v kurac.

Anonymous said...

Skratka...no comment...o tem...Morm pa rečt, da izkoriščam priložnost in prostor za obujanje spominov :)
No pa malce pobrskajmo ...reality na folkhojskoole v Ry-ju in Kobenhavnu, jagode, Carlsberg, bobni, Izi, muska, Christiania, Tivoli...se ti svita?

bi blo treba se srečat spet, ne- v realnosti seveda v spomin Igorju recimo:)

Skratka, Simona tu.

Nekako se spravljam že stoletje skup spravit en reunion party, pa kar ni cajta...

Kar pa se tiče vajinega dela z Dagijem, pa le tako naprej- navijamo :))))

lps

Anonymous said...

Hja, tokrat se nam je pa res zgodil THE reality show...
Dobr vem, da če ga bom trikrat gledal, ga bom gledal do konca. Ampak vsaj telefonaril ne bom... Sicer pa upam, da mi bo uspelo ga ne gledat sploh... We'll see...
Kaj pa je zdaj s planiranim šovom Zamenjajmo ženi? Odpade?

Anonymous said...

Sam je pa res dobra ideja da bi jim dal špansko muhco! Pa da bi bil takoj sex! :) Me prov zanima kdo pol nebi gledov!

Anonymous said...

O.k. priznajmo si to je prava burleska. Folk je pa lačen kruha in iger.... valjda gledajo, kaj ne bodo. Če bi blo obdobje rimske antike, bi z veseljem vsi hodil na gladiatorske igre (po možnosti bi dožvel orgazem, če bi gladiator umrl - pa čimveč krvi).

Slovenska folklora je pač gledanje sosedu čez plot.

Nastopajočih bo pa itak psihiatrična stroka vesela.

What can we do about it!

Anonymous said...

Big Brother is watching ya!

KLIK.