Monday, April 16, 2007

MATKO SERVIS

Čao!

Tole pa počnem, ko sem doma in res mi paše!!!

28 comments:

Anonymous said...

In need of a woman's touch ... :)

Mih@ said...

Kok staneš? Če nakonc popravljanja zašpilaš še ene 3 komade se plača ekstra al pride gratis?
LOL :D

Anonymous said...

Hehe, Matko, fajn si tole posnel. Za užent si! :)

Anonymous said...

Vsaka mama bi te mela za zeta :)

Petra said...

Vau, res presenečaš. Po mojih izkušnjah takih fantov že dolga leta ne delajo več.
Res si direkt za užent - kje se dobiva?? :-)

Anonymous said...

štuljić...

B R O said...

Šta ti to bre znaći??

Anonymous said...

Mate temu se reče foušija

Anonymous said...

a dejte dejte...pa ne da ste mu nasedl :P to je valda počel izključno zato, da je posnel ta filmček in bi vsi vzdihval, kok je pridn...joke, no ;)
edino fain bi blo, da bi bla v ozadju una muska od risanke "a je to"...hih x)

Anonymous said...

hehe..
spremljam tvoj blog ze neki casa, ampak, tole je pa biu smeh..:)
handy man.. vazn, da se na konc kres zakur :D

aja, muzika je pa tako pomirjujoca, da bi mogu na koncu za piko na i se kksn bonsai spedenat :)

Anonymous said...

si sam za ožent,aja a pleničke tud menjaš?:)

Anonymous said...

kul,si sam za ožent!a pleničke tud menjaš?:)

Anonymous said...

mate:

Štuljić=vulg. kdor si ponižujoče
prizadeva za naklonjenost, zlasti nadrejenih: štuljići so se mu klanjali in mu stiskali roko v
pozdrav; bil je velik štuljo


btw - s takimi dejanji samo (po nepotrebnem) dvigujes normo moski bioloski vrsti, da se obratno sorazmerje pleh pićoz drasticno zmanjsuje..

se ze pripravlja punt vs. matkizl? :)

Anonymous said...

še ena od mene, matkotovih let punce, ker sem ob videu doživela tako grozljiv flashback, da sem enostavno mogla en koment prilepit.

dekletom gre tale -> take še delajo.o damit da jih.poznam enega z dodatnim bonusom vlaganje marmelad, kuhanje komptov in izmenjava receptov za štrudel z mojo mamo. dober catch, super naložba, odličen husband/fahter material.

imela sva urejen vrt, sbiksano kopalnico, pes je imel vedno čiste tačke in posoda je bila vedno v pravem času v stroju. in čas je mineval in sedela sva ob kozarcu vina v italiji in takrat je vzel telefon v roke in poklical domov, če je vrt zalit in če Sparova
akcija za nože še vedno teče.

in takrat me je za en trenutek prijela misel da bi vzela en kol in najprej tresnila njega po glavi in nato še sebe, pred tem pa bi se vsedla v avto 4x peljala čez vrt in 3x z ročno vmes obrnila, povaljala psa v blatu in mu na vse fotelje in posteljo nastavila brikete in mu na koncu metala kost v zbiksano banjo, kjer bi jo lahko tauhal.

madona sem se nasrala.in to za predolgo.

sedaj pes spi na fotelju, posoda je v stroju ko pač je,vrt pa je v tivoliju in moje prvo vprašanje pri spoznavanju naslednjega kandidata bo sigurno, kako pogosto pucaš kuhinjo.

markedzani tale tebi -> obdelovanje vrta in obešanje perila vsekakor ne dviguje norm moškim, temveč sposobne in dobre bejbe navdaja z veseljem in hvaležnostjo, da so na svetu semenske banke.

matko -> srčno upam, da ne boš končal kot un primer od zgoraj.in globoko upam, da bo imel novi pesjan svoj fotelj ali pa velik kos tvojega. in aja damit ne mu preveč pucat tac.

Anonymous said...

Muska iz pozadine me mejčken moti..
Drgač pa : mmmmmh, seksi!

Anonymous said...

Delim navdušenje. Razen malce zmede glede ene stvari. Če tu in tam komu poveš, da si s partnerjem pojoč gej, potem to zanikanje res ni razumno.Ali pač (ker vaju slovenski zadrti idioti ne bi sprejeli)?

B R O said...

Mama ti je pojoč gej.

Anonymous said...

You wish :)

Anonymous said...

Pojoč gej hahahahahahahahaha.
Eden bolših komentov ever.

Anonymous said...

Sehr cool. Kannst auch mal zu uns kommen ;) ... auch cool gemacht!

Schönen Gruß auch an Dagi ...

Anonymous said...

Pojoč gej sploh ni bilo mišljeno žaljivo. Morda res dikcija izraža nekakšno degradiranje...Zanimalo me je le, čemu sprenevedanje. Drugače pa sta oba super in Matej izjemno luškan.

Anonymous said...

You should get the names right first ... :)

Anonymous said...

Jah še kuhla ti v roki manka pa bi bil sanjski čeprav, žal, iz posnetka niso vidne tvoje postelne vzdržljivosti, kar pa se prav tako šteje k tituli Mr.Sanjskega...Fajn bi blo,da bi bili nekateri moški tako zelo pridni npr. moj braco, ki vztrajno trdi, da je ženska na svetu zato da pospravlja za moškim. Ah jebiga kri ni voda.

LotoSrecka said...

hahaha.

res si za ozenit

lpB

Anonymous said...

lej, konkurenca...:)
www.matkoservis-mb.si

Anonymous said...

I want not approve on it. I assume precise post. Specially the title-deed attracted me to review the unscathed story.

Anonymous said...

Amiable brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.

B R O said...

wtf? who The f.?
What english the f.?
Pa bo zgleda ql če se zahvaljuješ:)