Wednesday, November 29, 2006

PA SMO TAM

Čao!

Danes zjutraj pičim na kavo v Le petit cafe v Lj in na poti zagledam čist razkantan avto v centru prestolnice. Kot da bi ga raznesla bomba ali pa bi zgorel.
Ne vem kaj je sicer natančno blo, vem pa da že dalj časa občutim, da gre počasi vse v kurac.
Na vladi so naciji, cigote podijo po Sloveniji...
Ko sem tako nekaj časa zaboden stal pred tem ubogim avtom, sem opazil, da folk res hladno piči mimo in jih to res ne gane.
Še več. Še jaz sem izpadel totalen loonie, ker sem pač tam stal, snemal in se mi je zdelo čudno.
Sam še postreljali se bodo na kakšni šoli in bomo lahko rekli-pa smo tam-v moderni, sodobni, kapitalistični družbi.
Glede na to, da sem po srcu in tudi zares še vedno pionirček lahk rečem samo-FUCK OFF.
Se vidimo na Šmarni gori, ko bo sodni dan in se bomo vsi tiščali v čolne.
Čao!!

7 comments:

Anonymous said...

Priznana pesnica Svetlana Makarovič je rekla:
'' Spreminjanje sveta je iluzija, želim pa ljudem, ki ostajajo sami svoji in imajo v poplavi političnega smrada občutek,da so sami, povedati: ne, tudi jaz mislim tako.''

vse bolj se pa sama spraušujm, kje so ti osamljeni ljudje? ali jih je res tako malo, da se jih ne sliši?

Anonymous said...

Itak da gre vse v kurac ... svet je postal čuden, sami čudaki še hodijo in brnijo, brnijo, brnijo in ne znajo delat nič drugega kot postavljat neke omejitve, zakone in pičke materne. Zakaj pa ne bi razstrelili avta, če pa lahko :) Sej mogoče pride kmalu na vrsto kaka hiša al pa kaj podobnega. Pri čudakih se nikoli ne ve.

Anonymous said...

ta avto je tam že kar lep čas....kar je ubistvu še hujš....da se noben ne zmen zanga....grrr....

Anonymous said...

naciji? uau. težke besede, težke.

Neja said...

ja svašta ane..

Anonymous said...

No evo, včeraj so se malo postreljali v Šiški, pa smo skoraj tam...

Andreja said...

Joj Mate! Tak decko kt si ti pa gleda na svet s tako crnimi ocmi? S takim nasmehom, da ne govorim o glasu in stasu! Glavo gor! Predstavljaj si, da bi zivel v drzavi, kjer ni hribov. Se vidmo na Smarni!