Tuesday, November 07, 2006

DOUG WIMBISH-intervju,soundcheck


Čao!
Evo, kot obljubljeno moj prvi intervju v lajfu iz druge strani mikrofona.
Douga sem prvič videl 11 let nazaj na Dunaju, ko je igral z Jungle Funk in se tam seveda totalno podelal v spodnjice od navdušenja. To mi je še vedno naj koncert vseh časov.
Iskreno bi se rad zahvalil organizatorjem festivala Izzven v Narodnem domu v Mariboru(keep up the good work) za karte in pa seveda, da so mi sploh omogočili pogovor z meni najboljšim basistom in enim boljših muzičarjev sploh.
Če se kakorkoli ukvarjate z muziko, zelo toplo priporočam ogled intervjuja saj je res,res,RES poučen in pove marsikaj takega kar lahk uporabiš takoj. Odnos pa to...
Aja še to-na momente mi trokira angleščina-se opravičujem ampak sem bil preveč vzhičen nad srečanjem-how,yes,but,no..
Živjo!
INTERVJU
SOUNDCHECK

6 comments:

Anonymous said...

Itak da je car ...

Anonymous said...

Odpru si ga do funde.. prvo vprasanje ti je odgovarjal 8 minut... Svaka cast, za prvi intervju!!!

Anonymous said...

Hej, Prfoks!
Sem skor obljubila komentar...in evo zdej ostala brez besed...kaj naj recem....cudovito je poslusat dva velika umetnika in se kaj novega naucit in zacutit iz njunih besed! Cestitke za prvi intervju! Komaj cakamo naslednjega!
Pozdravcek, K.

Anonymous said...

malo mimo vrste...

ceski party...23.11.- saj ves kje...

pozdrav

Irenca said...

Dobra angleščina, še boljši intervju...

Anonymous said...

Ti bi lah bil novinar tut :)