Saturday, January 27, 2007

ČAS ZA SPRAVO, ODPUSTKE...


Čao!
Evo po dolgem času mene. Zelo me veseli, da ste me pogrešali in rad bi obljubil, da se taka pavza ne bo ponovila, ampak žal nikol ne veš. Ne, ni me pogoltnla zemlja ali kaj takega.
Decembra smo neprestano igrali, takoj po novem letu pa sem pobegnil domov v Dolino miru kjer nimam neta.
Tam sem (še vedno) s svojim zlatim sosedom prenavljal hišo, pral cote za cel mesec nazaj, prejšnji teden pa sem si privoščil par dni resnega žuranja, postavljanja temeljev modernega popivanja in spravljanja imunskega sistema na kolena.
No, čakal pa sem tudi, da se mi v glavi naredi obračun za 2006. Če sem ga že tako napadel v enem od prejšnjih postov je sedaj čas za spravo, odpustke in podobno sranje. Torej...
Lansko leto je bilo res zajebano, ko pa se tako ozrem nazaj, vidim same dobre stvari in mi takoj postane jasno kaj me je tako matralo.
Največji stres za človeka je sprememba in teh res ni manjkalo.
Prvič po 10 letih igranja se mi je zgodilo, da pol leta pač nisem stal na odru-jeba.
Kar naenkrat nisem več igral z Magnificom-jeba.
Kar naenkrat mi je ostala cela hiša za katero moram skrbet sam-jeba.
Zgodila se je Da Phenomena-svoj band, nove odgovornosti.....-jeba.
Preden sem uredil stvari za hišo sem bil v 100 pisarnah in obrnil ojojoj birokracije, ki jo res mrzim-zgodilo se mi je namreč
da so se pojavili nikoli videni žlahtniki (mamu jim..)-jeba.
Poleti sem se še totalno zajebal v ljubavi in res pobiral srčka po vseh kotih (prid že po pecikl enkrat).
No, preden vas zadavim z jebami naj povem kaj se je zgodilo pol.
Spoznal sem, da sem se kr malo predal, vdal, dokler mi ni edini prijatelj Dagula rekel-lej capl, ni te-ODSOTEN SI!!!
ALELUJA! Hvala še enkrat.
To sploh niso jebe ampak pač prelomnice pred katerimi se lahk vserješ v gate in obupaš ali pa greš čez njih in se kaj naučiš, pa četudi s polnimi gatami.
Z dvignjeno glavo sem naenkrat začel gledati na te stvari kot na možnosti, da odrastem, postanem večji boljši človek....
Kar naenkrat so iz glave začeli padati nastavki novih komadov za Phenomeno, Towel Steelaz in še kaj...
Začel sem s prenovo pritličja hiše, da bom lahko na vrhu dal v najem. Pri nas se temu reče da si spoda vun delaš :)
Ugotovil sem, da lahko ljudi na katere se res, res lahk zaneseš prešteješ na prste ene roke tudi če delaš na žagi.
Izgubil sem sposobnost toleriranja stvari, ljudi, ki mi ne sedejo, s tem sicer postal bolj asocialen ampak res sede.
Za silvestrovo smo igrali pred gazillion ljudi na Prešercu in s tem zaključili neverjetno uspešno leto najinaga bejbija, ki naju je v pol leta, kolikor je minilo od prvega koncerta v Križankah, prerasel oba. Go Phenomena in hvala vam za tako lep, iskren in topel support.
Na koncu leta pa sem se še čist zatrapal!!! Jeah!
BRING ON THE 2007
Živjo!!

10 comments:

Unknown said...

Prekleti Mate, kako zna povedat!
Solzo sem si obrisal!

DaguLa

GALYA said...

Dragi Mate - dobr zate! ne, resno, lepo & iskreno si to povedou! Vse najlepse v prihodnje! Ej, u petek si bil na valu u novi elektroniki, pa zal nism utegnla (vsega) poslusat. mi poves, kje (ce kje) bi se dalo to slisat..morda na spl. strani rtv-ja; link?
Pia

B R O said...

Mislim, da se ne da. Vsaj meni ni uspelo.
Probi še sama, ker jaz nisem nek computer wizzard.
Na strani rtv-ja.

Anonymous said...

Hey!Sem super fan DaPhenomene in Mate, res ful dobro,da v vseh teh tvojih jebah, ki so se ti zgodile, za nazaj vidiš samo dobre stvari...mater si ok,čeprav se mi zdi neumno ali pa mogoče bolje rečeno neumestno nekomu govorit, da je ok če ga poznaš sam s televizije in s koncertov, sam baje je to že vseeno...v glavnem in sem super super fan od mobya in ko sem brala tvoj blog sem poslušala Tempatation in se je tako neverjetno klapalo (vsaj men se zdi), da sem mogla to napisat! Imej se ful ok in dejta ga še naprej, z Dagijem, trgat do konca! Imej se fajn! Aja pa ful ok je, če maš zakon sosede!
Katja

Anonymous said...

;) to smo čakali, sem te začela brat zaradi zapisa +/- (k fan se pa ne bom deklarirala :P)in res lepo pišeš

Anonymous said...

ej mate ti trgas gate!!

Unknown said...

Mate & Pia! Na strani od rtv-ja v pod razdelkom avdio/video, v arhivu vtipkaš ime oddaje nova elektronika, vtipkaš še datum in že poslušaš... Ni pretežko;)

...verjetno sem za vas odkrila toplo vodo...;)

Lp, pa se vidimo v Ortu:)

B R O said...

Sej pravim. I suck online : )

Energy said...

Verjetn si v šoli totalno raztural pri esejih ;-)...ampak je good tko neki spisat za "dušo" ne?:-)Itq point vsega je, da si iz tega potegnu najboljše in da si s5 "stari-novi" Mate...Se pa strinjam s tabo glede Dagija k je res ql...ampak sej vemo ne...YOU RULES!

Čaw :-*

Anonymous said...

..nekak sm zacutla, da se nekaj dogaja..da se boš razpisal..intuicija, i guess..ker ti to nikol ne bom mogla povedat v zivo, si bom dovolila tu, na blogu..oprosti, če nebi smela..hočm sam da veš, da sem z vsem srcem vesela zate, da si spoznal kar si, ..da si skenslal določene ljudi iz lajfa, ..da postajaš to kar si želiš bit, ..da se maš rad,..da lahko končno resnično(upam) ljubiš,..hočm ti sam povedat, da ti od vsega začetka želim najboljš in nič slabega..mogoče se določene stvari niso zdele takšne, ampak res- vedno in povsod- all da best 2 u!!!pa upam, da se vsaj pozdraviva, ko(če) se srečava...vse lepo..ninčlPinčl