Monday, January 29, 2007

IT'S ALIVE, ALIVEEE!!!



Ja živjo!!
Sem hotel it hitro spat, pa mi jutrišnji špilček že ne da miru.
In a good way hvala bogu. Danes smo meli vaje in sem že čist nabrit, ker super poka. K temu seveda še debelo doda dejstvo, da igramo v Ortu. Najbolj pa to, da sem spet pri glasu in, da je voicertza zopet živa. Ni še čist, ampak proti temu kako sem škripal par dni nazaj, je juhuhu!!
Jebi ga-zapozneli veseli December.
Torej-komaj čakam da mine teh par urc in ga zamigamououooo!!
Aja, taka mini reportažica bo od jutr, no danes, tako da se bo treba lepo obnašat, a ne!?!
Čao!!!

7 comments:

mala cat said...
This comment has been removed by the author.
mala cat said...

evo dbest,..po dougm cajtu je orto klub s5 nerviral obiskovalce orto bara.
..smo zaaamigal in blo je ful lust.

....in zato, ker nekateri spizdijo direkt po koncert,si upam prek bloga povabt Mateta na pivo.
..izvedljivo?

Anonymous said...

Kljub temu, da sem dobila zadnjo karto in da torej noben od kolegov ni mogu it z mano, sem vaju šla malo poslušat in plesat. Dobila krasen plac ob odru, čikci, jim beam in VIDVA, ki sta bila kot vedno krasna. Ta Jure pa razturaaaaaa!!! Mi je bolj všeč kot Rimc dejansko. Purple rain me je itak kot vedno vrgu v nebesa, pozitivno presenečena ob Patriceovem komadiču, drugače sem bla pa najbolj srečna, ko sem slišala jazzy verzijo Nojazz te nazajj:) Sem bla do zdej na vseh vajinih ljubljanskih koncertih pa sem vedno upala, da jo bom slišala... in končno je prišlo v božja ušesa!
Doro je blo;)

Lepo se mej,

Irena

B R O said...

Me zelo veseli vse tole.
Ravnokar odprl oči od včeraj.
Blo je res super in hvala vam za lep večer.
Ja pirčka še nikol nisem ven plunu :)
Pocukaj za rokav, ko se kje vidimo pa gremo za šank.
Irenco pa mislim da na videz že poznam.
Una, ko vidno najbolj uživa ane da.

Energy said...

Hei!

Itq se pridružujem mnenju irence. . .včerajšnji koncert - s5 the best!!!Kar sploh ni težko k itq rulata oz rulate (kot na vseh koncertih). Je bla atmosfera za žur do poznih jutranjih ur (kar smo dodobra izkoristili ;-)) in direktiva v službo, ampak se je splačal in upam da se bo s5 kmal ponovila scena. Do takrat pa uživaj in be cool!

Čaw :-*

Anonymous said...

Una,ja:) Čeprou ni lih težko "vidno najbolj uživat", ko čutiš neko stvar tako močno, da ti kar mravljinci šopajo po telesu, boki sploh ne morejo bit pri miru in se kar ne moreš znebit nasmeha s frisa. Ja, važno, da se čutimo ane da;)

Anonymous said...

hočm battle z ireno-kera bo ''vidno najbolj uživala''...naslednji koncert-bring it on! ;)