Wednesday, January 31, 2007

RISE&SHINE

Ja živjo!
Ravno včeraj smo dobili tole.

Posnetek iz hitove budilke. Radiu Hit res vse pohvale za super idejo in vabilo.
Že dan prej je bla tonska, zjutraj pa špil. Ko pravim zjutraj, mislim res faking zgodaj zjutraj. Tako hitro že dolgo sploh nisem vstal, kaj šele da bi imel špil.
Dvorana pa nafilana do zadnjega kotička.Bravo!
Tako zgodaj, da si sploh nisem zapomnil kako smo žgali, ampak po tem kar sem videl moram pač zelo neskromno rečt-TOLE DELA!
Na bobnih seveda the amazing Jure Rozman, na saxu pa Blaž Trček, s katerim sva že pred leti igrala pri Fool cool jazz orchestra in mi je blo res v veselje znova zapokat skupaj z njim. Sčekirajte kolk mu groova sax in kaj vse počne z ustnikom-nastavkom.
Tam so bli tudi vsi iz slovenske scence in poleg posnetka prilagam še par fotk. Jebi ga-rad se spakujem.




Kot najbolj vidite na meni in Tokcu je res zgodaj, ostali so kr sveži in prebujeni :)
Čao!!

7 comments:

Anonymous said...

...super ste bli!!!A v Slovenj Gradec pridete kaj??? ;)

Anonymous said...

Uh. Odlično.

Anonymous said...

Jazzy time, all right;)
Sem bila ena od poslušalk/gledalk tega jutra in moram priznat, da ste mi bili najljubši. Bravo dečki!

Anonymous said...

..hehe.. kok je Tokac zaspan ! :) kap.. lp

Anonymous said...

se pa na na fotkah dobro vidi, kako makeup ženskam pride prav. Vsi tipi ste totalno pomečkani, sploh Tokac :-))

Anonymous said...

tole pa zih sede tkole zgodej poslushat:) Relaxacija pred obveznostmi in lep zachetek dneva.
Super !

Anonymous said...

http://tukalice.blogspot.com/search?q=mate

uau!